سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نظر جالب پو تین - بوی سیب

نظر جالب پو تین

یکشنبه 86 بهمن 7 ساعت 12:29 صبح

پوتین رئیس جمهور روسیه در ارزیابی خود پس از ملاقات  مقام معظم رهبری گفته است:

با حکیم بزرگی که در ایران به حکومت نشسته  هیچ خطری متوجه ایران نیست .

من تمام ویژگی های حضرت مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم.

وی درهواپیما وقبل از ورود به تهران  مرتب از مسئولان تشریفات  سوال  وپیگیری میکرد که من کی با رهبر ایران ملاقات می کنم؟در ملاقات باید چگونه رفتار کنم؟ ایشان را با چه عنوانی خطاب کنم؟ چه باید  بگویم؟اگر در فرهنگ شما این است که برای حضور  در محضر ایشان پا برهنه شوم  همین کار را بکنم.

مقام معظم رهبری هم برای اولین بار به استقبال وی رفته بودند که معمولا ایشان در ملاقات روسای جمهور در اتاق از مراجعین استقبال می کنند.

 پوتین گفته:یک حکیم بزرگی در ایران نشسته .من فکر نمی کردم این قدر همه جانبه باشد.او یک حکیم تصمیم گیر است. با وجود او هیچ خطری متوجه ایران نیست.من در باره ی روسیه مطالبی از این حکیم شنیدم که تا کنون ازآن غافل بودم.

او دراین جلسه به شدت مات ومبهوت مقام رهبری شده بود ودوست داشت بیشتر گوش کند تا حرف بزند.

وی به رهبر انقلاب پیشنهاد کرد ایران یک دانشگاه اسلامی در روسیه تأسیس کند(مدتهاست که عربستان وترکیه به دنبال تأسیس یک دانشگاه اسلامی در روسیه هستند که پوتین تا کنون به آنها اجازه نداده است.)

ملاقات پوتین  به دلیل شوق وی یک ساعت وپنج دقیقه طول کشید .او حاضر نبود جلسه به پایان برسد که در نهایت آقا فرمودند:وقت تمام شده است.

پوتین در مراسم شام (بدون حضور رهبر)بر دوش آقای محمدی گلپایگانی زده  وبا اشاره به ملاقاتش با مقام رهبری گفته:ما امشب خیلی بهره ها بردیم.

 

 


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نظر جالب پو تین
أبا عبد الله(ع)در دیدگاه اهل سنت
اندیشمند مسیحی شیفته ی ابا عبدالله(ع)